Products

Refine

Country

Business Type

Certificate

Display

Greenutra Resource Inc

Product Name: Passion extract Latin Name: Passiflora incarnata L. Part Used: Fruit & Flower Appearance: Light yellow fine powder Specification: 10:1, Flavone 4%-40% Quality data Identificat

Passiflora Extract

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Kilogram

FOB Price: $11.0

Type:Trading Company

inquiry

Weihai Moochun Bio-Tech Co., Ltd.

Superiority product name: passion extract latin name: passiflora incarnata l. part used: fruit & flower appearance: light yellow fine powder specification: 10:1, flavone 4%-40% Appearance:brown yellow powder Storage:Sto

Passiflora Extract

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Kilogram

FOB Price: $10.0

Type:Trading Company

inquiry

COLORCOM LTD.

Colorcom is a global leader in industrial chemical manufacturing and is continuously innovating and transforming to exceed client expectations and industry standards. Colorcom prides itself on superior customer and technical focus, while focusing on

Passion Flower Extract

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Metric Ton

Negotiable

Type:Manufacturers

inquiry

Changchun Artel lmport and Export trade company

minimum order qty. 10 gram

Beat price/Passion Flower Extract powder

Cas:36394-22-6

Min.Order:100 Gram

Negotiable

Type:Trading Company

inquiry

KAISA GROUP INC

1.Applied in food field.it can improve the immune system and prolong life. 2.Appliedin cosmetic field.it can improve the skin care. 3.Applied in pharmaceutical field.it can treat various dieases. 4.Our product quality assurance will make our customer

Beat price/Passion Flower Extract powder CAS NO.36394-22-6

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Metric Ton

FOB Price: $7.0 / 8.0

Type:Trading Company

inquiry

Antimex Chemical Limied

Passion Flower Extract powderAppearance:Light yellow fine powder Storage:Store in a cool dry place, avoiding sunlight directly Package:Food grade multiplayer polyethylene bags, 25kg in one type cardboard drum Application:health food Transportation:DH

Passion Flower Extract powder

Cas:36394-22-6

Min.Order:0

Negotiable

Type:Lab/Research institutions

inquiry

Hangzhou Fandachem Co.,Ltd

4-HYDROXY-5-PHENYL-4-CYCLOPENTENE-1,3-DIONECASAppearance:white crystalline powder Storage:Store in dry, dark and ventilated place Package:25KG drum Application:intermediate Transportation:by air, by sea, by express

4-HYDROXY-5-PHENYL-4-CYCLOPENTENE-1,3-DIONECAS

Cas:36394-22-6

Min.Order:0

Negotiable

Type:Other

inquiry

Chemlyte Solutions

Stock products, own laboratory Package:Grams, Kilograms Application:For R&D Transportation:According to customer request Port:Shanghai

4-hydroxy-5-phenylcyclopent-4-ene-1,3-dione

Cas:36394-22-6

Min.Order:0

Negotiable

Type:Other

inquiry

Jilin haofei import and export trade Co.,Ltd

Price, service, company and transport advantage: 1. Best service, place of origin China, high quality, and reasonable price. 2. It's customers' right to choose the package (EMS, DHL, FEDEX, UPS). 3. It's customers' right

Perfect/Passion Flower Extract powder CAS NO.36394-22-6

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Metric Ton

FOB Price: $100.0 / 500.0

Type:Trading Company

inquiry

Baoji Hongyuan Biotechnology Co.,Ltd

Passionflower P.E.: We have our own factory, which is professionally manufacturing various kinds of herbs, herbal granule, slice, powder and herbal…Appearance:brown yellow powder Storage:normal Package:25kg/drum Transportation:normal

4-Cyclopentene-1,3-dione,4-hydroxy-5-phenyl-

Cas:36394-22-6

Min.Order:1 Kilogram

FOB Price: $1.0 / 20.0

Type:Manufacturers

inquiry

Changsha Botaniex Inc.

4-Cyclopentene-1,3-dione,4-hydroxy-5-phenyl-

Cas:36394-22-6

Min.Order:0

Negotiable

Type:Trading Company

inquiry
Post buying leads

About|Contact|Cas|Product Name|Molecular|Country|Encyclopedia

Message|New Cas|MSDS|Service|Advertisement|CAS DataBase|Article Data|Manufacturers | Chemical Catalog

©2008 LookChem.com,License: ICP

NO.:Zhejiang16009103

complaints:service@lookchem.com Desktop View